OBEJRZYJ VIDEO
OBEJRZYJ VIDEO
OBEJRZYJ VIDEO
Cena od 394.400 PLN*
Cena od 406.100 PLN*
Nowy Jeep® Wrangler Plug-in Hybrid 4xe pozostaje wierny swoim korzeniom, zachwycając zupełnie nowym siedmioszczelinowym grillem. Wersja Sahara wyposażona jest w dach Hard Top i nadkola lakierowane w kolorze nadwozia, a wersja Rubicon - w Hard Top i nadkola w kolorze czarnym.
Auto z hybrydowym napędem plug-in 4x4 to ucieleśnienie wielozadaniowości. Pojazd oferuje składaną szybę przednią, różne konfiguracje dachu i demontowane drzwi, dzięki czemu możesz podczas jazdy odetchnąć pełną piersią.
Co więcej, w odświeżonym nadwoziu zainstalowano także antenę „trail-ready”, którą zainstalowano tak, by nie zahaczała o przeszkody w trakcie jazdy w terenie.
Wszechstronność, przestrzeń i wygoda - w stylowym wydaniu pełnym unikalnego charakteru. Nowy Jeep® Wrangler Plug-in Hybrid 4xe posiada wysokiej klasy podgrzewane fotele ze skórzanymi wstawkami*, zapewnia dużo miejsca każdemu z pasażerów oraz oferuje wiele zamykanych, wodoszczelnych schowków. Wnętrze można myć wodą, dzięki czemu idealnie sprawdza się podczas wypraw terenowych.
*Fotele wykonane z winylu z poszczególnymi elementami skórzanymi: górna część oparcia (SAHARA), wstawka w poduszce w wewnętrznej części zagłówka, boczny pasek na osłonie oparcia fotela, wstawka na siedzisku tylnej kanapy, wstawka w poduszce zagłówka tylnej kanapy, dźwignia regulacji oparcia i podparcia lędźwi (RUBICON)
Nowy Jeep® Wrangler Plug-in Hybrid 4xe zapewnia komfortową jazdę w przestronnej kabinie, dzięki której każda podróż staje się prawdziwą przyjemnością. Nawet w ekstremalnych warunkach.
Wrangler Plug-in Hybrid 4xe to nadal bezkompromisowe auto terenowe, a dzięki zastosowaniu napędu elektrycznego zyskuje niespotykaną dotąd moc. Co więcej, odpowiednio zabezpieczony i uszczelniony box mieszczący baterię sprawia, że auto może bezpiecznie brodzić w wodzie o głębokości do 762 mm i świetnie radzi sobie w każdym terenie.
Pakiet jest standardowo zawarty w cenie pojazdu. Po jego aktywacji możesz skontaktować się z całodobowym centrum obsługi w celu wezwania pomocy drogowej lub z Działem Obsługi Klienta bezpośrednio z poziomu aplikacji Jeep®. System automatycznie przekazuje do centrum obsługi lokalizację samochodu i numer VIN, jeśli kierowca nie jest w stanie zrobić tego samodzielnie. Możesz też uzyskać informacje m.in. o statusie samochodu.
Jeszcze większy wybór usług ułatwiających podróżowanie. Odkryj potencjał usług UconnectTM, korzystając z opcjonalnego pakietu dostępnego bezpłatnie przez 6 miesięcy. Zarządzaj swoimi podróżami i czasem wolnym bezpośrednio z pokładu samochodu lub zdalnie. Poruszaj się swobodnie korzystając z Connected Navigation: dzięki funkcji dynamicznego mapowania zasięgu możesz dokładnie określić, jaki odcinek trasy pokonasz. Za pośrednictwem aplikacji Jeep® steruj blokadą drzwi, znajdź najbliższe stacje ładowania i bez stresu zaplanuj czas ładowania. Aplikacja Jeep® oferuje też przydatne porady dotyczące serwisowania samochodu, możliwość łatwego planowania wizyt w serwisie* oraz wiele innych funkcji.
*Usługa dostępna tylko dla modelu Grand Cherokee.
Zabezpieczenie przed kradzieżą auta bezpośrednio na Twoim smartfonie.
Dzięki funkcji My Alert*, jeśli samochód wykryje próbę kradzieży, np. nieuprawnionego holowania, otrzymasz powiadomienie na swojego smartfona lub na adres e-mail. W przypadku potwierdzonej kradzieży możesz szybko skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
*Usługa opcjonalna, dostępna tylko dla modeli Wrangler, Grand Cherokee i Renegade.
Internet zawsze pod ręką.
Hotspot WI-FI pozwala na korzystanie z internetu i jednoczesne podłączenie aż 8 urządzeń.
Doładuj swojego Wranglera Plug-in Hybrid 4xe w domu lub w trakcie jazdy. Dzięki rozwiązaniom do ładowania możesz korzystać z domowej ładowarki eProWallbox o mocy do 22 kW. Z kolei dzięki aplikacji do ładowania eSolutions Charging zyskujesz dostęp do przeszło 300 000 punktów ładowania w całej Europie.
Dzięki szerokiej gamie akcesoriów Mopar® możesz dodać osobistego charakteru swojemu Wranglerowi i odpowiednio wyposażyć go na każdą przygodę.
UCHWYT ROWEROWY
ORGANIZER BAGAŻNIKA
STOLIK NA KLAPIE BAGAŻNIKA
Wrangler 4xe. Emisje CO2 (ważone, w cyklu mieszanym) (g/km): od 79 do 96. Spalanie (ważone, w cyklu mieszanym) (l/ km): od 3,5 do 4,3. Zużycie energii elektrycznej (kWh/100 km): od 23,1 do 26,6. Wartości homologacyjne określono na podstawie procedury WLTP (Rozporządzenie [UE] 2018/1832). Wartości spalenia i poziomu emisji CO2 są podane wyłącznie w celach porównawczych i nie odzwierciedlają rzeczywistych odczytów podczas jazdy, które zależą od szeregu czynników, takich jak zamocowane elementy wyposażenia dodatkowego (po rejestracji auta), zmiany warunków pogodowych, styl jazdy, obciążenie auta, itp. Wartości spalania i poziomu emisji CO2 należy porównywać wyłącznie z innymi pojazdami testowanymi w ramach identycznej procedury badawczej.
• ICE: Internal Combustion Engine (silnik o spalaniu wewnętrznym) to tradycyjny silnik wykorzystujący energię cieplną (benzynowy, dieslowski itd.), w którym spalanie paliwa wywoływane jest poprzez utleniacz (zazwyczaj powietrze) wewnątrz komory spalania stanowiącej integralną część układu obiegu płynu. Dostępny w modelach: Avenger i Wrangler.
• E-HYBRID: silnik o spalaniu wewnętrznym w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Akumulator ładowany jest przez silnik o spalaniu wewnętrznym oraz układ hamowania regeneracyjnego. Nie pozwala on na jazdę w trybie w pełni elektrycznym.
• HEV: silnik o spalaniu wewnętrznym w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Akumulator ładowany jest przez silnik o spalaniu wewnętrznym oraz układ hamowania regeneracyjnego. Parametry akumulatora pozwalają na pokonywanie krótkich dystansów w trybie całkowicie elektrycznym. Dostępny w modelach: Avenger, Compass i Renegade.
• PLUG-IN HYBRID: silnik o spalaniu wewnętrznym w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Akumulator ładowany jest również z zewnętrznego źródła energii (gniazdo ładowania) oraz przez układ hamowania regeneracyjnego. Parametry akumulatora pozwalają na pokonywanie długich dystansów w trybie całkowicie elektrycznym. Dostępny w modelach: Compass, Renegade, Grand Cherokee i Wrangler.
• BEV: trakcję zapewnia wyłącznie silnik elektryczny. Jazda odbywa się w trybie elektrycznym, a akumulator ładowany jest tylko ze źródła zewnętrznego oraz przez układ hamowania regeneracyjnego. Dostępny w modelu Avenger.
• REEV: posiada niewielki generator zasilany benzyną, który ładuje akumulator, zwiększając zasięg w sytuacji, gdy poziom naładowania akumulatora jest niski.
Plug-in Hybrid jest jednym z najlepszych rozwiązań wykorzystującym zalety zastosowania silnika o spalaniu wewnętrznym (ICE) w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Ponadto, w świecie hybryd, Plug-in Hybrid gwarantuje optymalne wyważenie pomiędzy zasięgiem elektrycznym, czasem ładowania, oszczędnością paliwa, właściwościami jezdnymi i osiągami.
Samochody typu Plug-in Hybrid oferują wiele korzyści pojazdów elektrycznych takie jak niższe koszty utrzymania, brak hałasu podczas podróży oraz zerowy poziom emisji w przypadku jazdy z wykorzystaniem w pełni elektrycznego napędu, przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności konwencjonalnego silnika spalinowego na dłuższych dystansach, bez konieczności doładowywania akumulatora ze źródła zewnętrznego. W wyniku połączenia silnika spalinowego z silnikiem elektrycznym pojazd dostarcza również większy moment obrotowy i lepsze osiągi niż ma to miejsce w przypadku silników o większej pojemności.
Jeep® 4xe stanowi nowoczesne rozwiązanie oferujące lepsze osiągi i większy komfort jazdy przy jednoczesnym zapewnieniu niższych kosztów utrzymania i niższego poziomu emisji w porównaniu do pojazdów z silnikami spalinowymi
Gama Jeep® 4xe to pojazdy typu Plug-In Hybrid Electric Vehicles z napędem 4x4, wyposażone w silnik benzynowy napędzający przednie koła oraz silnik elektryczny zapewniający napęd dla tylnych kół, poprawiając terenowe parametry samochodu. Obydwa silniki współpracują ze sobą poprzez automatyczne zarządzanie pojazdem. Silnik elektryczny zasilany jest przez akumulator o mocy 11,4 kW, który jest doładowywany podczas jazdy przy użyciu układu hamowania regeneracyjnego lub zewnętrznie z sieci elektrycznej. Przy całkowicie naładowanym akumulatorze samochód może funkcjonować jako pojazd w pełni elektryczny o maksymalnym zasięgu do 50 km. W sytuacji gdy akumulator będzie bliski wyczerpania, dojdzie do automatycznego uruchomienia się silnika benzynowego, który będzie doładowywał akumulator w trakcie jazdy, jednocześnie zapewniając stałą dostępność napędu 4xe.
Modele Jeepa 4xe dają klientowi możliwość jazdy przy użyciu kilku trybów: Electric, Hybrid, a także trybu e-Save, który oszczędza energię zgromadzoną w akumulatorze. Dostępne są nowe e-funkcje takie jak trener ekonomicznej jazdy eco-coaching, hamowanie regeneracyjne oraz programowalny układ klimatyzacji kabiny (który można uruchomić przy użyciu telefonu komórkowego lub specjalnego timera wbudowanego w system multimedialny pojazdu). Ponadto, modele 4xe wyposażone są w specjalne funkcje obejmujące dedykowany panel wskaźników, dedykowane strony na 8,4-calowym wyświetlaczu systemu multimedialnego oraz nowy tryb Sport systemu zarządzania trakcję Selec-Terrain®, który podnosi osiągi pojazdu poprzez zwiększenie otwarcia przepustnicy i poprawę reakcji układu kierowniczego.
Tak, modele Jeep® 4xe będą posiadały najlepsze parametry terenowe SUV-ów typu Plug-in Hybrid marki Jeep® z napędem 4x4 na rynku. Elektryfikacja jeszcze bardziej polepszy ich legendarne właściwości, dzięki większemu momentowi obrotowemu, jaki zapewnia silnik elektryczny, oraz możliwości jego niezwykle precyzyjnej regulacji na początkowych etapach i podczas jazdy po najbardziej wymagających szlakach, gdzie wymagane są niskie przełożenia układu napędowego.
Nowe modele Jeep® 4xe wyposażone będą w najnowocześniejsze systemy łączności. W standardzie posiadać będą usługi UConnect Services* i zapewnią klientowi nowoczesne usługi związane z bezpieczeństwem i wygodą. Dzięki systemowi Uconnect użytkownicy Jeepa 4xe będą zawsze informowani o statusie ich samochodu za pośrednictwem dedykowanej aplikacji Jeep® na smartfony.
Przedział czasowy wynosi od 1,5 h, w przypadku użycia szybkiej ładowarki (wysoko wydajny Wallbox lub ogólnie dostępna stacja ładowania) do około 3 h w przypadku użycia domowego gniazdka elektrycznego przy założeniu jego maksymalnej wydajności.
System ładowania umożliwia szybkie ładowanie do 7,2 kW.
Za pośrednictwem systemu multimedialnego pojazdu lub za pomocą aplikacji Jeep® zainstalowanej w smartfonie.Podczas każdego ładowania w domu użytkownik będzie miał możliwość ustawienia preferowanego czasu ładowania (na przykład w ciągu nocy) oraz wyboru programu określającego natężenie prądu ładowania przy użyciu dedykowanej strony na wyświetlaczu systemu multimedialnego.
Silnik ICE (silnik o spalaniu wewnętrznym) uruchomi się automatycznie, umożliwiając dalszą podróż. System zaprojektowano w taki sposób, aby zachowany został minimalny poziom naładowania w celu zapewnienia działania napędu 4x4.
Silnik ICE (silnik o spalaniu wewnętrznym) umożliwia korzystanie z pojazdu, jednocześnie ładując akumulator. W ten sposób działanie napędu 4x4 jest zawsze zapewnione.
Akumulatory zaprojektowano z myślą o prawidłowym działaniu przy wszystkich średnich temperaturach w ciągu roku. Ich wydajność może ulec zmniejszeniu w zależności od ekspozycji samochodu na działanie bardzo wysokich temperatur przez długi czas, ponieważ energia zużywana jest do chłodzenia akumulatorów. Podobnie w przypadku bardzo niskich temperatur wydajność akumulatorów może ulec zmniejszeniu.
Pojazd jest ładować się w trakcie jazdy lub po podłączeniu do zewnętrznego źródła zasilania.
Pojazdy będą ładować akumulatory poprzez:
1- hamowanie regeneracyjne: w pojazdach elektrycznych wykorzystuje się proces hamowania regeneracyjnego, w wyniku którego energia kinetyczna pojazdu zamieniana jest na energię elektryczną, która następnie wykorzystywana jest do ładowania akumulatora, dzięki czemu nie dochodzi do jej zmarnowania w postaci energii cieplnej, jak ma to miejsce w przypadku konwencjonalnych hamulców w pojazdach z silnikiem o spalaniu wewnętrznym.
Silniki elektryczne zużywają energię wprawiając pojazd w ruch. W chwili gdy ruch ten nie jest potrzebny (na przykład podczas wytracania prędkości), siła hamowania może zostać wykorzystana do odwrócenia działania silnika i wytwarzania energii elektrycznej. Proces ten nazywany jest hamowaniem regeneracyjnym, a wytworzona w jego wyniku energia elektryczna może zostać przesłana do akumulatora. W prawidłowych warunkach, dzięki kumulacji odzyskanej energii elektrycznej zasięg samochodu elektrycznego może zostać wydłużony o ponad 10%.
2- tryb jazdy E-Save: po wybraniu tego trybu przy użyciu selektora hybrydowego, system 4xe będzie utrzymywał zadany poziom naładowania akumulatora lub może go doładować do określonego poziomu.
Każdy Jeep® 4xe wyposażony będzie w przewód ładowania w warunkach domowych (zwany Mode 2), który podłączany będzie do gniazda typu 2 w pojeździe. Oznacza to, że użytkownik będzie mógł ładować akumulator Jeepa 4xe w garażu lub przed domem, jeżeli tylko dostępne będzie tam zewnętrzne gniazdo energii elektrycznej. Pokładowa ładowarka przetwarza prąd zmienny na prąd stały do ładowania.
• Standard: Przewód ładowania w warunkach domowych. Wszystkie pojazdy 4xe marki Jeep® są już wyposażone w standardowy przewód ładowania w warunkach domowych, który można podłączyć do zwykłego, domowego gniazdka elektrycznego.
• Opcja: Przewód szybkiego ładowania. Przewód ładowania typu 3, który umożliwia ładowanie pojazdu 4xe na ogólnie dostępnej stacji ładowania.
• Opcja dostępna już w ramach pierwszej edycji pakietu 4xe „e-Features”: inteligentna ładowarka domowa (Wallbox) prądu zmiennego wraz z przewodem stosowanym na ogólnie dostępnych stacjach ładowania (mode 3), do jeszcze szybszego ładowania.
Modele Jeep® 4xe standardowo wyposażono w przewód do ładowania, który można podłączyć bezpośrednio do każdego gniazdka domowego. Nie są konieczne żadne zmiany w instalacji elektrycznej. W sprawie zainstalowania szybszych i bardziej komfortowych rozwiązań do ładowania, doradzamy klientom, aby skontaktowali się z wykwalifikowanym elektrykiem, w celu rozszerzenia domowej instalacji elektrycznej o oddzielny i dedykowany obwód ładowania oraz zainstalowania dedykowanego gniazda lub Wallboxa przeznaczonego do ładowania pojazdów 4xe.
kWh oznacza kilowatogodzinę, miarę ilości energii jaka może zostać nagromadzona w akumulatorze. W przypadku danego samochodu, akumulator o większej pojemności lub większej liczbie kWh będzie charakteryzował się dłuższym zasięgiem i/lub lepszym działaniem. W przypadku danej pojemności, rzeczywisty zasięg będzie różnił się w zależności od stylu jazdy i warunków atmosferycznych.
Proces ładowania w normalnych warunkach użytkowania gwarantuje całkowite bezpieczeństwo, nawet podczas deszczu. Klienci nie są narażeni na ryzyko porażenia prądem elektrycznym